Vrácení zboží

Upozornění!

Nepřevzetí zásilky (výdejní místo, doručení domů) není považováno za zrušení (storno) objednávky.

Pokud jste si objednali zboží na dobírku a zásilku jste si nevyzvedli, jedná se o porušení zákona, konkrétně § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., který jasně říká, že „Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme“.

V případě nepřevzetí zásilky jsme oprávněni účtovat Vám účelně vynaložené náklady na dopravu, skladné a balné.

 Smlouvu, kterou uzavíráte odsouhlasením obchodních podmínek je možno vypovědět do 20 dnů od doručení zboží k Vám na adresu či výdejní místo.
Od smlouvy lze odstoupit zasláním formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy doručením na naši e-mailovou adresu info@extravagantee.cz


Pokud jste objednávku i přes Vaši zákonnou povinnost nepřevzali, jsou celkem dvě možnosti, jak tuto situaci vyřešit:

  • O objednávku máte stále zájem

Zboží Vám znovu zašleme, ale pouze po předchozí platbě (bankovní převod nebo on-line platba kartou)! Celková cena objednávky bude navýšena o kompenzaci za předchozí nevyzvednutou zásilku. Stačí nás kontaktovat a rádi Vám sdělíme potřebné platební údaje.

  • O objednávku již nemáte zájem

Situace, kdy jste zásilku nepřevzali, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Naopak to znamená hrubé porušení kupní smlouvy dle § 2118, odst. 1,  zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.

Odesláním objednávky a jejím přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu, účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasili v posledním kroku před odesláním objednávky a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

V případě, že Kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží doručované zásilkou na dobírku, či v případě, že Kupující si zásilku, která byla uložena u doručovatele, nevyzvedne, je Kupující povinen uhradit skutečné náklady spojené s přípravou zboží a dopravou (dopravné) zákazníkovi. Zákazníkovi bude následně zaslán email s kompenzačním poplatkem ve výši 200 Kč. 

Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy.

Tento poplatek obsahuje:

  • administrativní vyřízení objednávky, vystavení objednávky, faktury, zaúčtování faktury
  • vyskladnění produktů a jejich kompletace
  • zabalení do ochranného obalu a do balíčku
  • cenu obalového materiálu, krabice, pásky
  • poplatek (poštovné) přepravci na doručení k zákazníkovi
  • poplatek (zpětné poštovné) přepravci zpět k doručovateli
  • doplatek přepravci za zpracování vratky
  • rozbalení a likvidace použitého obalového materiálu
  • fyzické zařazení zboží zpět na skladové pozice
  • administrativní zařazení produktů zpět do prodeje na eshopu
  • vystavení dobropisu a jeho zaúčtování
  • vystavení této upomínky, faktury za tento poplatek a jeho účetní zpracování
  • zařazení mailové adresy do seznamu zákazníků, kterým nadále nebude umožněna platba na dobírku!

Smluvní pokuta nabývá splatnosti dnem vrácení nepřevzaté či nevyzvednuté zásilky dodavateli. Prodávající je dále oprávněn zveřejnit takovou skutečnost na internetových stránkách informujících o nespolehlivých zákaznících a jiných obdobných portálech a zároveň takovému Kupujícímu bude další objednávka potvrzena jen za předpokladu výběru platby předem. 

Pokud pohledávka nebude uhrazena, budou podstoupeny další kroky související s vymáháním závazku pomocí inkasní společnosti!


Rozmyslete si prosím před nákupem zboží, zda budete opravdu schopni zboží převzít v termínu. Jakožto zákazník jste zodpovědní za správně uvedené kontaktní údaje. Eshop neručí za správnost Vašich kontaktních údajů zapsaných v objednávce. Pohlídejte si prosím výše uvedené, aby nedocházelo ke zbytečným vratkám. V případě, že víte že zboží nebudete moci převzít, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo využitím kontaktních údajů na eshopu. 

 Vrácení zboží

 Vrátit NENOŠENÉ, NEPRANÉ zboží s originální visačkou (na oděvu) lze do 20 dní od přijetí objednávky. Pro vrácení zboží nás prosím kontaktujte mailem, kdy přílohou mailu bude vyplněný formulář pro vrácení zboží. Formulář můžete také zaslat vyplněný v zásilce spolu s vraceným zbožím.

Formulář obsahuje informace o tom, kdo vrací zboží (Vy jako zákazník), o jaké zboží se jedná (druh zboží - př. tričko, šaty,...), číslo Vaší objednávky - uvedeno ve shrnutí objednávky nebo faktuře, jakým způsobem si přejete zboží nahradit - výměna za jiný druh/typ zboží, body do věrnostního konta (nahrazují skutečné peníze 1 bod = 1 kč), vyplacení kupní ceny.  

Jakmile nám zboží dorazí, projde naší kontrolou a vrhneme se do vyřizování vratky. Jestliže je zboží v pořádku, tedy nenošené, neprané, s originální visačkou, vyřešíme vrácení zboží dle našich směrnic a následně Vám zboží vyměníme/vyplatíme kupní cenu.

Pakliže vrácené zboží jeví známky nošení, praní nebo jiného opotřebení, máme právo na kompenzaci nákladů jež budou vynaloženy na odstranění poškození či kompletní náhradu zboží, jestliže je vada neopravitelná a bránila by dalšímu prodeji zboží.

Pro vrácení využijte prosím společnost Zásilkovna. Tento dopravce je nejlevnější a pro obě strany nejvýhodnější, jelikož dopravné za vracené zboží hradí zákazník! 

Zásilku zasílejte bez dobírky, zásilky s dobírkou nebudou převzaty!

Zásilku lze poslat přes reklamačního asistenta. Nebo podáním standartní zásilky na kterékoliv podací pobočce Zásilkovny.  

Zboží zasílejte na podací místo: 

KAVÁRNA SUNCAFE

Horní Lán 7
779 00
Olomouc